Fondacija Mozaik već dugo nastoji stvoriti novu vrijednost i značajno unaprijediti život ljudi u BiH. Tri godine smo razvijali novu strategiju, uz detaljne analize, pažljive nacrte i konsultacije renomiranih domaćih i stranih stručnjaka i praktičara. U osnovi, naša nova strategija na inovativan način ima cilj pronaći poštene i pozitivne mlade ljude u koje ćemo dugoročno ulagati i koji mogu postati uzor svima nama.
Uvjereni smo da ćemo zajedno sa njima napraviti značajnu promjenu i zato dajemo obećanje: Od 2016. do 2026. godine Mozaik će predvoditi izgradnju nove generacije poštenih, poduzetnih i inovativnih mladih ljudi – moralnu snagu koja gradi novu društvenu i ekonomsku vrijednost, stvara nova radna mjesta i služi kao uzor drugim mladima u BiH i regionu.
Ovo obećanje, tj. izjava o impaktu, zajedno sa vizijom, misijom i ciljevima koje navodimo ispod, čini skup strateških izjava koje jasno i mjerljivo označavaju desetogodišnji put Fondacije Mozaik.
U nastavku se možete upoznati sa kompletnom desetogodišnjom strategijom Mozaika na jednoj A4 stranici, Matricom za upravljanje impaktom. U snimljenom video prilogu ćemo detaljno objasniti inovativnu logiku u pozadini strategije tj. Matrice za upravljanje impaktom.
Odlučili smo potpuno transparentno objaviti naš desetogodišnji strateški plan. On je sadržan u Matrici za upravljanje impaktom koju možete skinuti u potpunosti u Power Point formatu, klikom na sliku ispod. Nadamo se da će vas ovo inspirirati na inovativne pristupe za impakt. Matricu možete slobodno koristiti uz navođenje Fondacije Mozaik kao autora. Hvala!
Ukoliko vam se naša Matrica učinila zanimljivom, pozivamo vas da pogledate ovaj video u kojem detaljno objašnjavamo Matricu u kontekstu inovativnog koncepta „nevidljive linije upravljačke kontrole“ u neprofitnom sektoru. Na kraju ćemo se osvrnuti na razloge ZA i PROTIV ovakvog pristupa, iz našeg vlastitog iskustva.
Bosna i Hercegovina i region u kojem je ekonomija održiva, inkluzivna i bogata prilikama za mlade
Prepoznati, osnažiti i investirati u mlade društvene poduzetnice i poduzetnike.
1
Cilj 1: Privući i prepoznati odgovorne, poštene i pozitivne mlade ljude.
KPI: 50.000 mladih koji su se registrovali u Mozaikovoj online zajednici za aktivizam i poduzetništvo, lonac.pro
2
Cilj 2: Pokrenuti i osnažiti mlade liderice i lidere u zajednicama.
KPI: 5.000 projekata u zajednicama koje je podržala Fondacija Mozaik, a koji grade svjesnost i posvećenost mladih društvenom impaktu
3
Cilj 3: Podržati i investirati u obećavajuće ideje odgovornih mladih liderica i lidera.
KPI: 500 novoregistrovanih i/ili skaliranih društveno-odgovornih (impakt) biznisa
Iznad su nabrojani samo glavni ciljevi Fondacije Mozaik. Za detaljniji pregled, iznad pogledati Matricu za upravljanje impaktom. Ukoliko vas zanima napredak Mozaika po navedenim ciljevima, otvorite link rezultati.
Ponedjeljak-Petak
08:00 – 16:00